Sweden here I come!

Äntligen.

Igårkväll loggade jag som vanligt in på datorn. Det första jag ser är ett mail från kvinnan som fixar med flyg till alla au-pairer. Klickade genast på mailet för att öppna för jag ville inte vänta en sekund till med att få reda på när jag kommer att stå på svensk mark. Till min besvikelse mötes jag av en flygresa 1aug, vilket är way to early och jag blev tvungen att skriva ett email tillbaka som förklarade att det måste blivit något fel. Detta var vid 8 på kvällen och redan kl 9 nästa morgon hade jag ett nytt mail. Resan ändrad och klar och nu känns det verkligen att jag kommer hem snart. Och bravo till de på au-pair in america som fixade strulet med min biljett så snabbt! :-)


NEWARK, NJ-

   LONDON HEATHROW, UNITED KINGDOM

Departing At
08:50pm
Wed, Aug 11
 
Arriving At
08:45am
Thu, Aug 12

LONDON HEATHROW, UNITED KINGDOM-

     STOCKHOLM ARLANDA, SWEDEN

Departing At
11:30am
Thu, Aug 12
Arriving At
03:00pm
Thu, Aug 12
 


Så klockan 3 den 12 augusti landar jag på Arlanda!
Nu gäller det bara att försöka få ner alla saker man samlat på sig efter 1 år i USA i två resväskor.....


♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kanske borde skicka något paket hem med saker, jag var ju bara där i fem månader och jag hade två stora resväskor med mig hem och en liten för handbagaget + handväska och allt var proppat.

2010-07-08 @ 10:57:52
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: mandy

okej, tack:) För nu när jag kommit hem vet jag inte riktigt vad jag ska göra, så kollar upp lite olika alternativ haha:)

2010-07-08 @ 17:35:33
URL: http://mandyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0