Månadens skönhetstips - November 2009

Tack vare min värdmammas stora intresse för superfood, rawfood, örter och aromaterapi så lär jag mig så otroligt mycket nytt :D Vilket är jättekul.
Testa kokosnötolja. Den man kan steka och laga mat med. Smörj in huden och du blir otroligt mjuk som håller i sig hela dagen. Behövs inte mycket heller. Kokosolja är inte rinnande som man kan tro utan den är fast såsom smör, fast inte lika kladdig. Så du behöver gnugga händerna för att få upp oljan. Men den är väldigt dryg.

Visste ni också att man kan använda kokosnötolja som deodorant?




jag undrar dock hur lätt det är att få tag i kokosnötolja i mataffärerna i Sverige. Jag tittade ju inte efter det när jag var hemma.. Här finns det.. någon som vet om det finns i Sverige att få tag i lätt? och billigt....


♥Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0