Månadens skönhetstips - September

Mitt hår blir alltid fett så himla fort. Och jag hatar att behöva tvätta det varje dag. För det är inte bra för håret. Man ska tvätta håret ca 3 gånger i veckan. Jag använder därför ett torrshampoo. Jag tvättar håret ena dagen och torrshampoo andra dagen. Det fungerar jättebra. Du skakar och sprejar runt hårbotten där det är fett och sen rufsar i håret så det vita pulvret försvinner. Pulvret suger upp överflödigt fett och får håret att se nästan nytvättat ut.



Den där köpte jag på HM och den var billig. Här i USA kan jag inte använda den inne i huset för den innehåller parfym så då tipsade mamman mig om babypulver. Det fungerar också :D Så nu använder jag det istället!


♥ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0