Fortfarande här!

Jag ville bara meddela alla att jag fortfarande lever. Jag har inte skrivit på ett tag men jag har NOLL tid över känns det som. Kompisar frågar om vi ska hitta på något och det känns som jag dissar alla. Men efter jobbet är jag helt slut, och sen är det hur mycket plugg som helst som ska hinnas med. En tjock bok som kräver full koncentration vilket jag inte känner att jag har och den kräver tid med för tills på tisdag så ska jag hinna läsa 100sidor med fakta, formulas och krånglig engelska. Och det blir till att göras efter jag jobbat. Puh. Det här var tuffare än vad jag trodde. Som tur är så är det en intensivkurs som bara håller på 6 veckor till.. Iofs är det praktik efteråt men det verkar inte så jobbigt. Nej jag skulle egentligen plugga nu men mina ögon åker bara igen, och klockan är snart halv 10 en lördagkväll. Kul! Blir väl att sova och plugga destu mer imorgon. Hur nu det kommer att gå....


♥Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0