Uppdatering

Mår inget vidare.. är jättetrött..och ska jobba till klockan 3 inatt :(
Är på jobbet just nu. 
Och det är dött! haft 1 samtal på 2h. Haha! 



Funderar på att sätta mig och läsa lite körkortsteori inför USA.
Är det någon annan som börjat läsa?
Är det så att man inte behöver ha bälte på sig som vuxen om man sitter i baksätet?
låter lite dumt!
Och är det någon som har fattat vad en Weave Lane är för något?
Och Toll Booths??

Har kommit en fjärdedel kanske.. bara att fortsätta nu.
Jag som trodde att jag klarat av den här delen när jag klarade teoriprovet :P
Men nu blir det att börja från början igen. Fast med ett annat lands körkortsteori!

Wish me luck!

♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Lollo

Toll booths är tullbås. Alltså på vissa ställen måste man betala för att få köra där. Vet inte exakt reglerna hur det är, men ja.



Tror nog det går bra för dig! :D

2009-07-18 @ 22:47:50
Postat av: Lollo

Och jag hade tråkigt och blev nyfiken, så letade även reda på weave lane ;)



http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080717154322AASEh4k

2009-07-18 @ 22:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0