Skype

Skypade precis med familjen!
Var ett tag sen så var skönt och se deras ansikten igen :-)
känns verkligen jättebra. Vill åka nu! inte långt kvar! Wohoo

Träffade även min hostmums mamma, barnens mormor. Det var trevligt :D
Fick också en you tube länk på flickan som precis lärt sig att gå. Och hon såg såå glad ut :D
För er som inte vet här så har hon särskilda behov. Vilket ni säkert kan lista ut när hon är 4 år och tar sina första steg.

Men jag skräms inte av det. Många andra där ute har sagt nej till familjer med barn som har särskilda behov. Tänkt till en extra gång. Alla barn med särskilda behov behöver inte vara jobbiga. Det kan finnas normala barn som är ännu jobbigare. Och sen finns det olika grader av behov ett barn kan ha. Det bästa är, om du får en familj som har barn med särskilda behov. Prata med dem och fråga och hör dig för. Tacka inte nej direkt! Det kan vara din drömfamilj!


Måste också säga, att idag skulle jag baka Arraksbollar! Var så himla sugen
Fixade med kaksmulorna som man ska ha sen tog jag cykeln ner till torget för jag skulle handla arraksessens.
Gick till ICA, de hade inte. Gick till Willys, de hade inte, och gick till Netto, de hade inte heller. Herregud!!
ska det va så svårt.. Blev inget arraksbollarbak idag.. men mamma bakade vaniljbullar som jag mumsade på istället ^^



Här kommer bilderna från Liseberg :-)
14 år, du och jag! och fler kommer det att bli

Och Ja! Jag vet att vi inte är normala.. haha

EmelieBest! Love this one!Never again!Love


♥ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0