Au-pair vänner

Woho har ni tänkt på vilket fantastiskt år i USA vi kommer att få?
Och har ni tänkt på att vi au-pairer faktiskt har en fördel.
Även om vi inte känner några där, så känner vi varandra.
Alltså så känner vi personer i USA då ;)
Och om vi är smarta kan vi göra au pair trippar
och hälsa på varandra. 
Då kommer vi att få ut det mesta av vår tid där med så många utflykter som möjligt.

Känner man au-pairer i CA så kan man åka dit och upptäcka delstaten samtidigt som man har en personlig guide och någonstans att bo :-)
Likadant med andra ställen i USA.

Ta därför vara på alla kontakter ni gör och alla nya vänner ni får på flyplatsen, flygplanet, utbildningen och kanske även via bloggar. Och håll kvar vid dem!
Hälsa på varandra! Och få ett underbart år. Och underbara vänner!
Kanske även vänner för livet!

Gud vad kul vi kommer ha det!


♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi måste absolut hälsa på varandra! :D

2009-07-22 @ 22:11:19
URL: http://myaupairdream.blogg.se/
Postat av: Sabina

Precis! Det är jättebra :) Ca en månad kvar här i Sverige nu! :D

2009-07-22 @ 23:18:31
URL: http://sabinalindstrom.bloggspace.se
Postat av: Amy Disley

Gud va klok du är!! haha. jag känner igen mig i allt de du skriver, jag åker också till USA. snart snart snart, inte ens två veckor dit och jag kan inte fatta att det är sant. Men jag är nyfiken, vart ska du bo? (: kram

2009-08-05 @ 00:24:36
URL: http://amydee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0