Miss You

Lovade ju att jag skulle ta kort och lägga ut en bild på halsbandet som jag fick av min familj :-)



Det var skitsvårt att ta kort för det reflekterades så mycket och blev konstigt ljus. Det ser ut som att den är skitig, men det är den inte :P Till slut lyckades jag i alla fall att få en bild där man ser hur den ser ut . Den där kommer att hänga runt min hals ett år framöver!
Den är ganska lång, så den hänger nära mitt hjärta♥ för att komma ihåg de som betyder allra mest för mig!

♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Amira

hej å kul att du kommenterade!!

Jag har valt bort CC helt nu faktiskt!!

Jag ska byta till SI! ^^ =)

Har scannat in childcare och personal refernsen nu, som jag väntat på, men nu är dom uppe på min sida!!

Hur långt tid tog det för dig att få första matchen!?

2009-08-20 @ 15:19:24
URL: http://amirasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0