I'm Back!

Jag är hemma igen!
Eller kom egentligen hem igår men har inte orkat skriva.

Bulgarien och Sunny Beach var Underbart
Men en vecka är alldeles för kort tid.
Vill tillbaka och göra allt det jag inte hann eller vågade att göra.
Önskar jag tog chansen till vissa saker när jag var där - nu är det försent.
Men världen går inte under för det - man blir bara lite depp....



Vädret var kanonbra så lite brun blev man i alla fall.
Fast jag är inte sådan som blir pepparkaka.. men försöka går ju. haha
och vilken skillnad mot när jag var yngre och var i Sunny Beach. Det har ju blivit värsta partystället. Och inte behöver man vara 18 heller för de tittar inte leg. Var bara ute en kväll dock - blir lite annorlunda när man är med familjen för då måste man få tag i någon annan som man kan gå ut med..



Jag vet ju inte helt säkert heller, men det här kan ha varit min allra sista semester med mamma, pappa, bror. Sista Familjesemestern. Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen...





När jag kom hem checkade jag min mejl. Såklart! Hade en mängd mejl bland annat om vilka som ska åka tillsammans med mig från arlanda den 24augusti. Vi är 9 stycken därifrån men totalt 11 från Sverige. Alltså kommer vi att vara 11 svenskar på Orientation i Stamford. Kul! :-)

Vi håller allihop på att mejla med varandra för att bestämma möte innan incheckning så att chansen att komma bredvid varandra på flygplanet ökar. Man vill ju helst inte sitta själv.

När jag fick det mejlet kom jag att tänka på hur nära det är nu. Snart åker jag! jag har precis packat upp allt från Bulgarien men snart måste jag börja packa igen - till USA

Nu väntar jag med spänning på att se vilken tid flyget kommer att avgå och om jag får direktflyg eller inte. Gud va spännande!

Idag scannade jag in mitt körkort, framsida och backsida, på datorn och skrev ut. Sedan fixade jag två underskrifter och lade i ett kuvert tillsammans med ett nytaget foto på mig (likadant som till visumet). Jag ville inte skicka själva körkortet så gjorde kopior istället. Mycket bättre tycker jag! Sen postade jag det till Motormännen (eller pappa gjorde det, snäll som han är) Så nu borde jag ha mitt internationella körkort om en, två veckor.

Jag fixade också kopia på mitt pass, visum och hälsoundersökningen som SI sa var bra att göra bara utifall man skulle råka tappa bort något.

Och till sist gick jag in på bloglovin. O herregud. Inte lite det. Ni har varit duktiga på att skriva den här veckan för jag hade läsning som tog timmar! Kan ju dock erkänna att jag inte läste precis allt. Man orkar inte hur mycket som helst :P Vissa kanske skippar mitt inlägg nu med.. vem vet :P

Nu ska jag läsa igenom min au-pair information lite mer och se så att jag har läget under kontroll.
- Men det tror jag att jag har!

♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen hem! ;) Och du får se till att ta igen en del saker nästa gång du är utomlands ;D Jag hänger gärna med! Haha vi hörs :)

Kram

2009-08-06 @ 23:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0