Framme hos familjen!

Nu är jag hos familjen. Sitter i mitt rum på övervåningen med datorn som jag precis kopplat in.
Det var hemskt att åka från Orientation. Jag gråter aldrig. Eller nästan aldrig i alla fall. Ni som känner mig vet det. Men fy på dig Sabina, du fick mig att börja gråta. Och sen grät jag halva bussresan till Newark airport. Tycker inte om att gråta. Men vi har bestämt att vi ska ses i nyc någon gång! Ett Måste!!

När jag blev hämtad var det en ganska lång bit hem. Vi stannade när vi var nästan hemma och köpte mackor att äta.
När vi kom hem, jättefint hus :D så var det ganska crazy. Jag fick en presentkorg med lite allt möjligt. Jättegulligt. Och samtidigt ville pojken visa mig mitt rum och sitt rum och spela Wii med mig. haha. Spelade en gång Wii sen. Va dålig jag var!! haha Sen fyllde ju pojken år med så vi åt tårta och sjöng och han fick present av mig och jag gav dem förklädena som jag sytt :-)

Tårtan var sött värre, men så är det väl i Amerika :P
Mitt rum är underbart. Jättemysigt - blommig :-) det gillar jag!
Och min garderob är också bra! Har plockat in grejerna för att få bort resväskorna och få lite ordning. Vet inte om jag kommer ha tid med det imorgon.

Imorgon kommer min counselor hit 8,45 så ingen sovmorgon här inte. Därför ska jag nog lägga mig snart. Behöver sova! Ska bli spännande att se vad morgondagen har att erbjuda.

Hoppas det gick bra för er andra au-pairer som blev hämtade. Tänkte på er allihopa.

♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad skönt att du är framme hos familjen nu :) Allt kommer bli superbra för dig!

2009-08-28 @ 10:08:52
URL: http://mejohanna.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vad spännande att du kommit fram och hoppas allt kommer gå bra! :)

2009-08-28 @ 10:21:50
URL: http://sofieavpersson.blogg.se/
Postat av: Emma

skönt o va framme o att de verkar okej :D

Tänkte på dig hela dagen igår :)

blev pojken glad för paketet??

2009-08-28 @ 18:27:53
URL: http://compostgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0