Flygtider!!

Woho!! Har varit utan internet i 2 och en halv dag.. modemet gick sönder :( Dålig timing!!
Vi skickade efter ett nytt och det kom idag!

Jag loggade in och började läsa bloggar.. tittade mina mejl osv.

Och jag har fått mina flygtider till måndagen den 24 aug :D Jag är såå glad.
Hade ett mejl där det stod att jag fått mina flygtider och skulle logga in på min au-pair sida.
Där fanns flygtiderna under en egen kolumn längst ner till vänster. Nästan som om de gömde sig. Trots att de är allra viktigast :P

Nu är det verkligt. Nu har jag fått vad jag har väntat på. Nu åker jag snart!
Flyget avgår 09.10 och incheckningen öppnar 07.10.
Vi ska åka så vi är där klockan 7, vilket betyder att vi måste åka klockan halv 4 senast.. och med rusningstrafik en måndagmorgor i stockholm så blire väl att vi åker hemifrån klockan 3.
Klockan 3 på natten! Puh jobbigt.
Sen tar flyget 9h, slipper mellanlanding!!! Härligt, för jag hatar själva landningarna.
Jag kommer fram till New York klockan 6 svensk tid, 12 amerikansk tid.

Det har inte hänt så jättemycket annars. Jag har inte börjat packa än. Men ska göra det nu i helgen. Jag har inte fått mitt internationella körkort än, men borde få det nästa vecka.
Jag är nästan redo. Bara lite till. Pyttelite. Sen är jag iväg!

♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Sabina

Wiiii!!! :D Nu du ska vi åka flygplan! ;P haha så himla härligt att veta flygtiderna! Kände det på mig att vi skulle få dem idag :) Ska nog packa lite imorn ;) Kram!

2009-08-14 @ 23:13:32
URL: http://sabinalindstrom.bloggspace.se
Postat av: Lina

Hej. Hur blev det med själva flygningen? Mellanlandning var?

2009-08-16 @ 00:30:38
URL: http://breakaway.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0